Tuesday, July 21, 2009

Mohon maaf atas kelewatan proses pembantu sejak dari bulan Jun hingga Ogos 2009..

amiinworkers - sediakan info peluang kerja untuk semua dan sediakan khidmat tour.
Tel:+62-22-70687403 atau hp: +62-8156285767
emel:lita1972@gmail.com

22 Julai.

Setelah berlaku beberapa kes penderaaan di Malaysia maka pihak Indonesia meminta MoU ulang soal kebajikan pembantu Indonesia di Malaysia. Maka pihak kami memohon maaf atas keadaan ini. Namun proses medikal dan imigrasi Indonesia untuk pembantu tetap kami jalankan dengan harapan pada bulan Ogos Malaysia dan Indonesia akan mencapai kesepakatan sehingga pembantu yang telah diproses dapat diberangkatkan mengikut jadual seperti biasa.

Kami akan menyertakan beberapa foto calon pembantu yang sedang di proses. Kepada sdr/sdri yang berminat sila emel atau hubungi kami segera.!!!

Kami juga dari bulan Ogos akan memulakan khidmat proses TKI (pekerja lelaki dan wanita selain pembantu) ke Malaysia. Segala info dan peluang pekerjaaan dari beberapa negara akan kami infokan kepada semua. Ini adalah salah satu dari komitmen untuk membantu para pekerja dari Indonesia mendapatkan pekerjaan secara selamat dan tanpa melalui birokrasi yang tidak jelas. Semoga lebih ramai lagi TKI akan mendapat peluang dari luar negara dan keluar dari himpitan kemiskinan.

Dalam bulan ini kami sedang memproses calon pembantu:



Nama: Fadhilah
Status: Janda anak 3 orang
Umur: 35 ahun
Pengalaman: Pernah bekerja di Arab Saudi selama 2 tahun
Asal: Madura
Bahasa: Indonesia, Madura dan Arab
Kesihatan: Baik dan cergas.
Sudah ada majikan.

No comments:

Post a Comment

amiin workers - harapan kami info yang ditampilkan bermanfat kepada semua.